Jeżeli towar uległ zniszczeniu lub zauważyłeś wadę ukrytą zareklamuj towar zgodnie z instrukcją:

1. Wypełnij zgłoszenie reklamacyjne
(podając swoje dane: imie, nazwisko, adres zamieszkania, telefon, maila, nr zamówienia; opisując wadę produktu oraz żądanie - naprawa, wymiana, zwrot gotówki, obniżka ceny)
2. Podpisz własnoręcznie zgłoszenie
3. Zapakuj produkt wraz z dowodem sprzedaży
4. Przesyłkę wyślij na podany adres, zachowując dowód nadania przesyłki

Sklep Gór
ul.Oboźna 31
30-010 Kraków
tel. 533 499 988

Klient może również składać reklamację w w sklepie mięszącym się pod wyżej podanym adresem, niezależnie od wybranego przez siebie sposobu zamawiania i zapłaty za towar.

5. Towar, który jest odsyłany lub zwracany musi być zaopatrzony w paragon fiskalny lub fakturę VAT.

6. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni  licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta.

7. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.

8. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zgłoszeniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.

Podpisując niniejsze zgłoszenie reklamacyjne klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w ramach sklepu alboto.pl do celów związanych z rozpatrzeniem niniejszego zgłoszenia, zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997, Dz. U. nr 133 poz. 883.
 
 
Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cie o nowościach, promocjach
 
Kontakt
krokdalej.pl
Oboźna 31
30-010 Kraków
Godziny otwarcia:
poniedziałek-piątek
8.00-16.00
sklep@sklepgor.pl
tel. 533 499 988
Informacje
Sklep autoryzowany, zarządzany przez:
 
Płatności obsługuje:
Tutaj zapłacisz przez:
lub wiele innych
 

...